موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Find My Phone v4.4

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده اید، کافی است یک اس ام اس با متنی که در نرم افزار تنظیم کرده اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می توانید یک اس ام اس با متن “ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.



ادامه مطلب ...


Mobile Alarm System v1.0.7

Mobile Alarm System نرم افزاری عالی و منحصر به فرد برای حفظ امنیت در محیط است. این نرم افزار در مواجهه با هر گونه عامل غیرطبیعی در محیط و با استفاده از ۶ نوع سنسور و ۶ نوع آلارم مختلف، نسبت به تغییرات، واکنش نشان داده و شروع به آژیر کشیدن می کند. عواملی که باعث به صدا در آمدن نرم افزار می شوند عبارتند از: حرکت دادن گوشی، نزدیک یا دور شدن شی یا فردی، قطع شدن کابل شارژ باتری، روشن شدن صفحه گوشی، سر و صدای خیلی بلند و تشخیص هر نوع حرکت از جلوی دوربین. برد صدای آژیر و حساسیت هر کدام از سنسورها قابل تنظیم هستند.



ادامه مطلب ...


 

 

آموزش زبان انگلیسی در خواب این جمله ای است که در تبلیغات اکثر سایتهای ایرانی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها متوجه می شوید باید آنرا بخرید. امروز در وبلاگanina این مجموعه آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. این پک شامل 3iiCD بوده که مجموعه ای بی نظير و كامل از 18 درس و تمرين آموزش مكالمات زبان انگليسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگليسی می باشد. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژی زنده نمايی صحنه های صوتی در داخل جمجمه يا Binaural Sounds و تكنيك منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing ازطريق هدفون برای مغزهنگام خواب، قابل شنيدن می باشند و به دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترين شرايط كاری (يعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترين شيوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 خرداد 1386برچسب:free download games for android, free download N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 with direct link, بازی N,O,V,A, 3, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای HTC, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای سامسونگ, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای سونی اریکسون, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 به همراه دیتا, بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 نسخه کامل, بازی N,O,V,A, 3 برای اندروید, بازی رایگان N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, دانلود بازی N,O,V,A, 3, دانلود بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 با لینک مستقیم, دانلود بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, دانلود بازی N,O,V,A, 3 با لینک مستقیم, دانلود بازی N,O,V,A, 3 برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود رایگان بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, دانلود رایگان بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0 برای اندروید, نسخه کرک شده N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance v1,0,0, :: 12:18 ::  نويسنده : امیر

بشریت نگاه خود را به شما دوخته است. هنگامی که موجودات فضایی برای تسخیر زمین پا به این سیاره گذاشتند و آماده می شوند تا آن را نابود کنند این شما هستید که باید یک تنه به قلب دشمن بزنید و زمین را از نابودی حفظ کنید زیرا آیندگان چشم امیدشان به شماست. در نسخه سوم بازی N.O.V.A شاهد گرافیک و گیم پلی بی نظیری خواهید بود. N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance سبک اکشن اول شخص دارد و به قدری حرفه ای طراحی شده است که باعث می شود تا مدت ها بی رقیب باقی بماند.



ادامه مطلب ...


angry birds spaceفقط در gogika

سری جدید بازی پرندگان خشمگین تحت عنوان Angry Birds Space با کرک کاملا معتبر

 

پرندگان خشمگین یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است که توانست طی مدت کوتاهی مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند. این بازی با متد های سرگرم کننده و جذاب خود، بازیگر را ساعت ها مشغول به بازی و پیدا کردن روش های مختلف برای صعود به مراحل بالاتر می کند. پرندگان خشمگین تا به حال در چند سری با عناوین : جشنواره کرسیسمس، فصول، جشنواره شکوفه‌های گیلاس، جشنواره ماه، ریو و… منتشر شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب