موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
بازدید ها : 1,899 بازدید

 

rapid php 2011 ویرایش قدرتمند برنامه های PHP با Blumentals Rapid PHP 2011 Pro 11.0.0.126 Multilingual

 

 

Blumentals Rapid PHP یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین نرم افزارها برای ویرایش و برنامه نویسی به زبان PHP و حتی HTML میباشد. این برنامه با محیطی ساده و زیبا امکانات و ابزار های زیادی را در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد که به راحتی کد های خود را ویرایش و اشکال یابی نمایند. فرقی نمیکند که شما یک برنامه نویس آماتور یا حرفه ای باشید این برنامه دارای ویژگی هایی است که در هر سطحی میتوانید با آن کار نمایید همچنین این برنامه قابلیت کامپایل کد های PHP به صورت لایو را داشته تا نتیجه را بتوانید به صورت زنده تماشا نمایید و در صورت نیار تغییرات لازم را پیاده سازی نمایید.



ادامه مطلب ...


Xara Web Desinger Premium طراحی حرفه ای وب سایت با Xara Web Desinger Premium 7.0.4.16614 + Content Pack 

 

Xara Web Designer Premium ابزاری کاملا قدرتمند با محیطی بسیار جذاب و کاربر پسند برای طراحی یک وب سایت حرفه ای و زیبا بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی وب. به وسیله جعبه ابزار پیشرفته نرم افزار به راحتی می توانید به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید و هرگونه مالتی مدیا را با Drag کردن به داخل صفحه طراحی خود بکشید. در این نرم افزار به طور آزادانه قادرید هر آنچه در ذهن خود دارید بر روی پروژه پیاده کنید یا با استفاده از نمونه کارهای آماده که در برنامه قرار دارد یک سایت بسیار زیبا طراحی کنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:* نرم افزار, Download, download android applications, download mobile apps, download new apps for mobile, SibDL, sibdownload, Xara Web Designer, Xara Web Designer MX Premium, Xara Web Designer MX Premium 8,0,2,21761, آموزش طراحی وب سایت, دانلود جدیدترین نرم افزار, دانلود رايگان, دانلود رایگان, دانلود طراحی وب سایت با Microsoft Expression Web, دانلود طراحی وب سایت داینامیک, دانلود طراحی وب سایت دینامیک و پویا با Expression Web, دانلود لینک مستقیم, دانلود مستند, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار طراحی سایت, دانلود نرم افزار طراحی سایت Xara Web Designer MX Premium 8,0,2,21761, دانلود نرم افزار طراحی سایت با امکانات فراوان, دانلود نرم افزار طراحی سایت با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار طراحی سایت با کیفیت, دانلود نرم افزار طراحی سایت جدید, دانلود نرم افزار طراحی سایت جدید و قدرتمند, دانلود نرم افزار طراحی سایت قدرتمند و جدید, دانلود نرم افزار هاي موبايل, سیب دانلود, طراحی وب سایت, طراحی وب سایت با Serif WebPlus x4, طراحی وب سایت با قدرت, طراحی وب سایت با کیفیت, طراحی وب سایت جدید, طراحی وب سایت پر بازدید, طراحی وب سایت پر قدرت, طراحی وب سایت پویا, عکس, عکس جدید, مستند, نرم افزار Xara Web Designer MX Premium 8,0,2,21761 یک راه حل مبتنی بر طراحی سایت به صورت آسان است, :: 21:54 ::  نويسنده : امیر

19092121912703607524513738706806 دانلود نرم افزار طراحی سایت Xara Web Designer MX Premium 8.0.2.21761

 

نرم افزار Xara Web Designer MX Premium 8.0.2.21761 یک راه حل مبتنی بر طراحی سایت به صورت آسان است که به شما می دهد در کل طراحی صفحه آزادی، احتباج به هیچ یک از مهارت های HTML مورد نیاز نیست.  برای ایجاد طرح بندی متن، ارائه چند، اگر هر کدام، قابلیت های گرافیکی. و در عین حال بدیهی است که اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های مدرن از طبیعت های گرافیکی هستند. ما اعتقاد داریم که شما باید آزادی کامل شامل هر چیزی - متن، گرافیک، عکس - در هر نقطه بر روی صفحه، فقط با استفاده از یک ابزار می توانید سایت خود را طراحی کنید. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار  ارزشمند را از anina دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


 دانلود نرم افزار Hide IP Privacy 2.5.9.2

Hide IP Privacy 2.5.9.2 یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه تعویض و به اصطلاح change کردن آی پی می باشد . این نرم افزار با داشتن آی پی های مختلف از حدود ۵۰ کشور جهان ، یکی از برترین و بی نقص ترین نرم افزار ها در این زمینه است . حال یک سوال ممکن است پیش بیاید که چرا باید آی پی خود را عوض کنیم؟ جواب این است که ممکن است بخاطر تحریم ایران سایت هایی شناسه و آی پی های ایرانی را بلاک و مسدود کنند که در این صورت با عوض کردن آی پی شما در اینترنت به صورت یک فرد آمریکایی یا هر کشوری که آی پی آن کشور را انتخاب کنید خواهید شد و به راحتی در این سایت ها میتوانید وارد شوید.

 

نمایش مطالب مرتبط:



ادامه مطلب ...


orbit Downloader 4.1.02 دانلود نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.8 Final 
 
Orbit Downloader

یک نرم افزار بسیار کاربردی و قوی در زمینه دانلود می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید سرعت دانلود خود را نسبت به سایر نرم افزار ها تا ۵ برابر افزایش دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این نرم افزار پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP را تحت پشتیبانی قرار داده و شما را قادر میسازد تا از این پروتکل ها دانلود نمایید. طبق گفته و ادعای سازندگان این نرم افزار ، این نرم افزار قادر خواهد بود تا با سرعتی معادل ۵۰۰ برابر سریع تر از سرعت عادی و معمولی فایل های شما نظیر فیلم های یوتیوب و فایل های رپیدشر و … را دانلود نماید. اربیت دانلود منیجر تقریبا تمای سرویس های آپلود و شرینگ را تحت پشتیبانی قرار میدهد سرویس هایی نظیر : badongo, sendspace, sexuploader, yourfilehost, uploading, filefront, 4shared, turboupload, depositfiles, filefactory و …



ادامه مطلب ...


GAS11 دانلود بازی Gas Guzzlers Combat Carnage

بازی Gas Guzzlers Combat Carnage یک بازی زیبا در سبک اتومبیلرانی میباشد که همه شما با این سری بازیها آشنا هستید.شما در این بازی راننده یک ماشین جنگی هستید و میبایست با استفاده از اسلحه ها و قدرت های خود دیگر رقبایتان را نابود کنید. شما ابتدا یک ماشین معمولی در اختیار دارید، اما با پیروزی های پی در پی میتوانید پول بست آورده و ماشین خود را ارتقا دهید.به طور مثال میتوانید اسلحه، موشک انداز، خمپاره انداز و … روی ماشین خود نصب کنید تا قدرت تخریب شما بالاتر رود. گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده است. همچنین بازی از نظر گرافیکی و صداگذاری در سطح قابل قبولی قرار دارد. شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سرورهای قدرتمند سیب دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


strongerhold دانلود بازی پرطرفدار Stronghold 3 برای PC

 

دانلود بازی پرطرفدا و استراتژیک

Stronghold 3

با

کرک معتبر SKIDROW

.

بر خلاف Stronghold 2 بیشتر شبیه به نسخه ی اول بازی است.شبیه ساز امپراطوری که همانند نسخه های قبل گیمر ها با احداث یک قلعه به بازی می پردازند.اگر یکی از نسخه های بازی را انجام داده باشید کاملا در جریان هستید که در این بازی بدون مردم هیچ کاری نمی توانید انجام دهید پس در این نسخه هم باید مردم را راضی نگه دارید تا بتوانید یک قلعه ی مستحکم داشته باشید.طبق صحبت های سازندگان بازی دچار تغییرات زیادی شده و این واقعا امیدورا کننده است.ساختمان ها در بازی پویا تر و رئال تر (واقع گرا تر ) شده اند.ظرفیت ساخت مسکن افزایش یافته.ظاهر کلبه ها تغییر کرده.در کل ساختمان ها جزئیات بسیار دیدنی خواهند داشت.هم اکنون بازی از موتور Havok بهره می برد.به لطف این موتور فیزیک بازی جهشی چند پله ای داشته.فروریختن ساختمان ها و دیوار ها بسیار واقعی تر به نظر میرسد.فیزیک بازی بر روی تله ها هم تاثیر گذار بوده و اگر شما تله ای مثل کنده های غلطان را در شیب ایجاد کنید آنها تحت تاثیر شیب قرار می گیرند و با سرعت بیشتری غلط می خورند و در نتیجه می توانید دشمنان بیشتری را بکشید. نمونه ی دیگری که بهبود فیزیک بازی را نشان می دهد سقوط سرباز ها به پایین قلعه است، در نسخه ی جدیدسربازانی که بالای دیوار های قلعه حضور دارند می توانند به پایین سقوط کنند و شما می توانید از این ویژگی به عنوان یک تاکتیک استفاده کنید (لازم به ذکر است این ویژگی هرگز در نسخه های قبلی وجود نداشته) .این موتور همچنین سیستم آب هوایی جدیدی نیز به بازی اضافه کرده.هم اکنون شما می توانید Stronghold را در شب تجربه کنید. این بار در نسخه ی جدید بیماری ها بسیار جدی تر شده اند.

ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب