موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

Flashlight LED Genius Pro v1.2

Flashlight LED Genius Pro چراغ قوه ای فوق العاده برای گوشی اندرویدی شماست. با استفاده از این نرم افزار و بدون اینکه نیاز باشد نرم افزار را اجرا کنید می توانید خیلی راحت از گوشی خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید! تنها کافی است صفحه گوشی خود را روشن کرده و تکان دهید تا فلاش دوربین شما به سرعت به چراغ قوه تبدیل شود. از خود نرم افزار هم می توانید چراغ قوه را روشن و خاموش کنید و حالت روشن شدن با لرزش را فعال یا غیرفعال کنید.



ادامه مطلب ...


Brainwave Tuner v3.7

آیا می خواهید سریع تر یاد بگیرید یا قدرت تمرکز بهتری داشته باشید؟ نرم افزار Bainwave به شما کمک می کند. توسط این نرم افزار می توانید آرامش را احساس کنید، قدرت یادگیری خود را بالا ببرید و تمرکز حواس بهتری داشته باشید. تنها کافی است که هندزفری گوشی خود را وصل کرده و به صداهای تولیدی نرم افزار گوش کنید. نرم افزار با تولید صداهایی خاص، امواج مغز شما را تحریک کرده و فرکانس های آن را تغییر می دهد و کمک می کند که به آرامش برسید. نرم افزار برای هر یک از حالات خوابیدن، فکر کردن و تمرکز کردن دسته بندی هایی با صداهای جداگانه دارد.



ادامه مطلب ...


Tune Me v1.4

توسط نرم افزار Tune Me می توانید صدای خود را با افکت صوتی معروف T-Pain ضبط کنید. این نرم افزار استودیویی کامل برای ضبط صدا و آوارخوانی را برای شما فراهم می کند. افکت صوتی T-Pain، توسط خوانندگان مطرح دنیا استفاده می شود و جلوه خاص و زیبایی را به صداهای ضبط شده می دهد. همچنین می توانید موزیک های بی کلام موجود در گوشی خود را وارد نرم افزار کنید و روی آنها بخوانید.



ادامه مطلب ...


Picinote v1.0

توسط نرم افزار جالب و کاربردی Picinote می توانید عکس های دلخواه خود را بگیرید و سپس روی آنها نقاشی کنید یا جملات و نکاتی درباره عکس گرفته شده بنویسید. به طور مثال می توانید از تمرین های حل شده ریاضی عکس بگیرید طوری که با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر، هم تمارین حل شده را داشته باشید و هم در کنار آن نکاتی که ممکن است فراموش کنید را بنویسید. ابزارهای ویرایشی متنوعی مثل تغییر رنگ پس زمینه، چرخاندن عکس ها و تغییر رنگ و اندازه متن ها نیز در اختیار شما قرار داده می شوند. نرم افزار امکان عکاسی مستقیم با دوربین یا وارد کردن عکس ها از گالری و ویرایش و دسته بندی آنها را دارد. عکس های ویرایش شده می توانند با فرمت های JPEG یا PDF ذخیره شوند.



ادامه مطلب ...


PicShop v2.1.1

PicShop نرم افزاری کاربردی و فوق العاده برای ویرایش عکس ها در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. با استفاده از تنظیمات گسترده ای که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید عملیات زیادی را روی عکس های خود پیاده کنید. امکاناتی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد عبارتند از بسته کامل ویرایش عکس، امکان بریدن و چرخاندن عکس، امکان تنظیم رنگ، کنتراست و روشنایی، امکان اعمال فیلتر ها و افکت ها، اضافه کردن قاب ها، استفاده از لایه ها، استفاده از قلموهای مختلف، اضافه کردن کادرهای محاوره ای و بسیاری امکانات دیگر که نرم افزار را دسته نرم افزارهای محبوب شما جای خواهد داد.



ادامه مطلب ...


 

 

 دهکده متروک    ‎

نام کتاب : دهکده متروک

نویسنده : سهیل پناهی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۲۱   کیلوبایت

توضیحات :  در جاده ای باریک، خاکی و تاریک در کالسکه ای که اتاقش سقف نداشت، چشمانم باز شد. آسمان پر از ستاره های درخشان بود، گویی آن بالا خبریست. فرشتگان چراغانی کرده بودند و من همچون جنازه ای بی اختیار در کف کالسکه خوابیده بودم. من آنجا چه میکردم ؟ هیچ چیز در حافظه ام نبود. بلند شدم تا به بیرون نگاه کنم. وقتی نگاهم به بیرون افتاد راهی را دیدم که طی کرده بودیم



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : امیر

محققان شتاب دهنده ذرات RHIC در آزمايشگاه ملي بروكهاون نيويورك موفق به شكستن ركورد بالاترين و داغ ترين دماي توليد شده توسط بشر شدند كه 250 هزار برابر دماي مركز خورشيد است!



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب