موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : امیر

سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC



ادامه مطلب ...


یک بازی ساده و در عین حال بسیار زیبا برای کامپیوتر میباشد که به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) برای شما در سایت کلیک کن آماده کرده ایم. شما در این بازی میبایست یک هلیکوپتر را با ماوس هدایت کرده و با استفاده از سلاحهایی که بدست می آورید دشمنانتان را از بین ببرید و به مراحل بعد راه پیدا کنید. نحوه بازی در ابتدا و قبل از شروع هر مرحله به شما آموزش داده خواهد شد.

www.Clickkon.com



ادامه مطلب ...


بازی بسیار زیبا و فکری Treasure Mole را برای شما آماده کرده ایم. این بازی یک بازی فکری کم حجم میباشد که برای سنین پایین میباشد و برای کامپیوتر ارائه شده است. این بازی به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) میباشد و با حجم کم پس از دانلود قابل بازی است. امید است مورد توجه شما قرار گیرد.

http://dl.clickkon.com/images/Treasure%20Mole.jpg



ادامه مطلب ...


بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC



ادامه مطلب ...


Video Catcher v2.1.5

در محیط ویندوز و با استفاده از نرم افزار IDM به راحتی می توان ویدئوهای آنلاین سایت هایی مثل یوتیوب را دانلود کرد. نرم افزار Video Catcher هم دقیقا همین کار را در گوشی های اندرویدی انجام می دهد. توسط این نرم افزار می توانید ویدئوهای موجود در سایت هایی که فقط امکان پخش آنها در مرورگرهای موبایل داده می شود را به راحتی دانلود کنید. نرم افزار درست مثل یک نوع پلاگین در مرورگر گوشی شما عمل می کند و کافی است روی لینک یک ویدئو کلیک کنید تا کادر مخصوص نرم افزار باز شود و بتوانید ویدئو مورد نظر را دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


Tablet Talk v1.4.0

Tablet Talk نرم افزاری برای انتقال تماس های ورودی و اس ام اس ها به تبلت اندرویدی با استفاده از خط گوشی می باشد. شما می توانید بین گوشی و تبلت اندرویدی خود ارتباط وای فای یا بلوتوث برقرار کنید و تماس ها یا اس ام اس های گوشی خود را از طریق تبلت مدیریت کنید. اگر احساس می کنید که فضای گوشی تان برای شماره گیری یا تایپ اس ام اس ها کوچک است، می توانید آن را به فضای بزرگتر تبلت خود منتقل کنید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب