موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

  خبرگزاری ایسنا: تحقيقات اخير گوياي آن است كه سيستم عامل اندرويد يكي از سيستم عامل‌هايي است كه بيشترين ميزان حملات هكرها و ويروس‌نويسان را متوجه خود مي‌كند.

يكي از چالش‌هايي كه شركت‌هاي ارائه كننده سيستم‌هاي عامل با آن مواجه هستند آن است كه هر چه محصول آن‌ها از محبوبيت بيشتري در بين مردم برخوردار شود به همان اندازه علاقه هكرها و ويروس‌نويسان به آن بيشتر مي‌شود.

سيستم عامل ويندوز مايكروسافت نمونه بارزي از اين سيستم‌هاي عامل است كه طي سال‌هاي گذشته حملات متعدد سايبري را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 تير 1391برچسب:خبر,غطعی اینترنت,dns changer,, :: 11:4 ::  نويسنده : امیر

  پس از هشدارهاي مختلفي كه از سوي پليس فدرال آمريكا مطرح شده اكنون بيش از 500 هزار كاربر اينترنت در سراسر جهان در اين ابهام هستند كه آيا فردا اينترنت آن‌ها قطع خواهد شد يا خير؟ 

چند روزي است كه اف بي آي (پليس فدرال آمريكا) هشدارهاي مختلفي داده و اعلام كرده است كه روز دوشنبه اينترنت كاربراني كه سيستم آن‌ها آلوده به ويروس DNSChanger باشد با قطع 65 ساعتي اينترنت مواجه خواهند شد. 

چگونه از عدم آلودگی DNSChanger مطئن شویم؟ 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : امیر

اندروزد 4/0 یا همان بستنی نونی (Ice Cream Sandwich) بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این نسخه به خاطر تغییرات بنیادی ازجمله تغییر ابزارک ها، صفحه خانگی قابل ویرایش، اجرای چند نرم افزار با هم و... توانسته بسیار سریع در بین کاربران و دستگاه های مختلف از قبیل انواع تلفن همراه و تبلت، جای خود را باز کند.

اگر از کاربران اندروید باشید قطعا با مشخصات عمومی این سیستم عامل آشنا هستید دکمه های نرم افزاری سه گانه اندروید وظایف اصلی را برعهده دارند؛ با یکی از آنها به صفحه خانگی منتقل می شوید. از طریق دکمه چند وظیفه ای بین برنامه هایی که در حال اجرا هستند، جا به جا می شوید و نهایتا با دکمه عقب یک مرحله در برنامه جاری به عقب تر خواهید رفت.

یک ویژگی دیگر این است که وقتی در حال اجرای برنامه هستید با چندبار فشردن دکمه بازگشت به عقب می توانید از برنامه به صورت کامل خارج شوید که در نسخه قبلی این امکان وجود نداشت. در نسخه جدید به جلوه های بصری حین کار با نرم افزار بسیار توجه شده تا تجربه هیجان انگیزی از کار با گوشی هوشمند یا تبلت خود را از طریق این سیستم عامل تجربه کنید.

همچنین در دستگاه های با صفحه نمایش کوچک تر یک نوارابزار به منطور جا دادن ابزارهای پرکاربردتان به شما داده می شود. در این نوار شما می توانید ابزارک هایتان را جای گذاری کنید تا در هر قسمت از گوشی یا تبلت خود، بتوانید به آنها دسترسی سریع داشته باشید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 22:10 ::  نويسنده : امیر

با پیشرفت روز‌افزون تلفن های هوشمند در بازار جهانی و فروش فوق‌العاده ی آن ها نسبت به دیگر انواع تلفن های همراه و روی آوردن کاربران داخلی به اندروید فون‌ها تصمیم به معرفی 20 نرم افزار کاربردی برای راه‌اندازی و استفاده ی اولیه از این تلفن‌های همراه هوشمند گرفتیم.

 



با پیشرفت روز‌افزون تلفن های هوشمند در بازار جهانی و فروش فوق‌العاده ی آن ها نسبت به دیگر انواع تلفن های همراه و روی آوردن کاربران داخلی به اندروید فون‌ها تصمیم به معرفی 20 نرم افزار کاربردی برای راه‌اندازی و استفاده ی اولیه از این تلفن‌های همراه هوشمند گرفتیم. از مزیت های این نرم افزارها عدم نیاز به Root شدن سیستم، گرافیک سبک برای اجرا و همچنین رایگان بودن آنها می باشد که باعث استفاده در تمامی اندروید‌فون‌ها می شود.


ادامه مطلب ...


بعد از عرضه‌ی سیستم عامل اندروئید ۴٫۱ یا آبنبات پاستیلی (Jelly Bean) مقایسه‌های مختلفی بین این سیستم عامل‌ها انجاام شده است. مثلا کیفیت تشخیص فرمان‌های صوتی گوگل و اپل به دقت مقایسه شده است.


گویا آی تی: بعد از عرضه‌ی سیستم عامل اندروئید ۴٫۱ یا آبنبات پاستیلی (Jelly Bean) مقایسه‌های مختلفی بین این سیستم عامل‌ها انجاام شده است. مثلا کیفیت تشخیص فرمان‌های صوتی گوگل و اپل به دقت مقایسه شد، اما این بار نگاهی به قابلیت‌های کلی هر سه سیستم عاملی که رقبای اصلی بازار وسایل همراه هستند می‌اندازیم.

به نظر می‌رسد که اندروئید در این میان منعطف‌ترین سیستم عامل است و قابلیت‌های بیشتری دارد. در برخی زمینه‌ها هنوز نرم‌افزارهای مناسبی برای اندروئید عرضه نشده اما آدم آهنی سبز رنگ اندروئید اکنون در حال تبدیل شدن به موجودی بالغ است.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : امیر

  در انتخاب بهترین مرورگر برای گوشی تلفن همراه تان قبل از هر چیز باید یک اتصال خوب اینترنتی داشته باشید؛ در ایران فعلا فقط تکنولوژی جی پی آر اس پشتیبانی می شود که اتصال خوبی به حساب نمی آید اما از هیچی بهتر است. 

همچنین نکاتی مانند اندازه صفحه نمایش و نوع نیاز و خواسته شما از دستگاهی که در اختیارتان قرار دارد، مطرح است.و شما بسته به گوشیتون باید انها را انتخاب کنید. با وجود اینکه برای سیستم عامل ios هم مرورگرهایی طراحی شده اما به این دلیل که اپل اجازه تعویض بعضی از امکانات را با مرورگر داخلی خودش نمی دهد ما به معرفی مرورگرهای اندرویدی پرداخته ایم.



ادامه مطلب ...


travian

TRAVIAN یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین جهان است. به عنوان یک بازیکن در تراوین شما قادر به ساخت امپراطوری خود، تربیت لشکری عظیم و جنگ به همراه متحدان خود می باشید. حال شما به راحتی هر چه تمام تر میتوانید نسخه ۴ این بازی را از سایت جوجیکا دریافت کنید و بر روی سرور خود نصب نمایید و این بازی زیبا را در اختیار همگان قرار دهید .



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب